شاید تو...شاید من
 
صنم کوچولوی نا بخشوده

قتل عام رومئوی کثیف به دست ژولیت دوست داشتنی

 
 

شاید تو...شاید من
ارسال شده در چهار شنبهبرچسب:, -

..............

شما خشونت رو دوست ندارین و از کشتن لذت نمیبرین....شما کسی رو نکشتین....

شما نمیدوننین عشق به خدا و خیانت به او یعنی چی....

شما نمیدونید روانی بودن چه حسی داره...

شما بوی خون رو حس نمیکنید....

شما نمیدونید عذاب یعنی چی....

.نمیدونید زیر فشار اصلی بودن یعنی چی....

نمیدونیداگر خدا روی شما دست بزاره یعنی چی ....

نمیدونید وقتی داره روح از تنتون بیرون میاد چه حسی داره ....

نمیدونید حتی بزرگترین لذت این دنیا چیه....

نمیدونید بین بدی و خوبی بودن چه حسی داره...

نمیدونید برتری یعنی چی...

نمیدونید شاه کشی یعنی چی...

نمیدونید من کیم....

پس نمیفهمید من چی میگم و چه حسی دارم . . .

نه ...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه... نه ...نه...نه...نه...نه...نه

نه ...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه... نه ...نه...نه...نه...نه...نه

نه ...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه

نه نمیدونید . . .

و حسهای زیاد دیگری که من رو عذاب میده ولی شما از انها بیخبرید . . .

شما اصلن نمیدوننین من دارم از چی براتون خرف میزنم.....

نه ...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه...نه

شما از این دنیا چی فهمیدین؟؟

خانوادتون؟ شهرتون؟ ایران؟ سیاست ایران؟ آسیا؟ امریکا؟ دنیا؟ تمام هستی؟

نه شما هیچ چیز نفهمیدین....

شاید یه روزی بفهمین منظور من چی بوده....

عالم به انتهای خودش نزدیک میشه....

به خوبی روی بیارید . . . . و خوب و پاک زندگی کنید . . .

من بدم و شما رو به خوبی دعوت میکنم....

آیا دعوت منو قبول میکنید ؟؟ . . .

خیلی از مواقع به خودم افتخار میکنم و عاشق خودم میشم . . .

چون میدونم درحال حاضرهیچ کسی در دنیا مثل من نیست....

ولی بعضی وقتا احساس تنهایی میکنم.....من همیشه تنهام ..... همیشه.... و همیشه....

من از شما انتظار نداشتم حرفای منو متوجه بشین....

فقط ازتون میخواستم که گوش کنید ....فقط همین....

ولی چرا با من اینکارو کردین...

من دوستون دارم . . . این خوبه . . .

من به فقیران کمک میکنم . . . من از آزار دیدن یه حیوان دیوونه میشم . . .

 

من بچه هارو دوست دارم ....

من دوست دارم عاشقانه تو رو دوست داشته باشم....

ولی پس چرا من بد هستم ؟ چرا خشونت رو دوست دارم. . .

چرا متالیکا رو دوست دارم....چرا عاشقش هستم ....

وچرا ....

مطمئن باشید بعد ها از من بیشتر میشنوید...

من در عین حال که بد هستم ولی خیلی هم خوب هستم.....نمیدونم چه طوری بگم....

من نمیدونم خوب بودم یا بد....

بعضی وقتا پاک ترین آدم بودم و خوب ترین....

ولی واقعیت اینه که من اکثر وقتا بد هستم البته با کسانی که به من بد کردند...

یعنی همه کس و هیچکس...نمیدونم چه جوری بهتون بگم....

شما حس منو نمیفهمین . . .

هیچ کس نمیفهمه . . .

هیچ انسانی نمیدونه من دارم از چی حرف میزنم . . .

این آخرین باریه که براتون مینویسم و دیگه میتونید راحت زندگیتونو بکنید...

زیاد هم به من فکر نکنید . .

.

من تصمیم خودمو گرفتم....من با سرعت به جلو میرم....

من یکی هستم مثل همه ولی هیچکس مثل من نیست......

من هم حس دارم

ومن هم مثل همه زیبا گرایی و هیجان و آرامش و... را در احساساتم دارم

من هم میخندم و من هم گریه میکنم...

فقط میتونم بگم شاید من اشتباها به این دنیا اومدم وشاید جای من اینجا نیست....

شاید منه بد از همه ی شما خوب ها خوب تر بودم....خیلی خوبتر . . .

بعضی وقتا مثل الان که اینا رو مینویسم

از شدت فشاری که از درونم احساس میکنم تمام بدنم میلرزه و موهام میریزه تو چشم

و تمام صورتمو میگیره و لرزش موهام رو روی لبم حس میکنم ....

فقط میلرزم ...و حس میکنم روحم میخواد از درونم بیاد بیرون . . .

بعدش صدای آهنگ رو میبرم بالا و خودمو به در و دیوار میکوبم

و بعد میشینم و گریه میکنم و گریه میکنم

و ....

و تقاضای بخشش و رحمت . . .

شاید الان هم باید این کارو بکنم . . .

من دوست دارم عاشق تو باشم

ولی . . . .

حرفای زیادی برای آخرین آپم میخواستم بگم ...... ولی دیگه نمیتونم ....

من این وبلاگ رو حذف نمیکنم شاید ماه ها یا سالها بعد اومدم و دوباره نوشتم...

ولی بعید میدونم که زنده باشم . . .

دوست دارم قبل از اینکه من فاجعه ای بزرگ رو به دنیا نشون بدم کسی منو بکشه....

یک درصد احتمال بدین که من این فاجعه را در دنیا بسازم . . .

فقط یک درصد . . .

کوتاه زندگی کن و کوتاه هم بمیر....

منو ببخشید که تو این مدت کمی گیجتون کردم ...

و شاید ناراحت ....

هم ه ی نظراتتون رو کامل و با دقت میخونم . . . و لطفا کمی کامل تر از قبل بنویسید ....

خداحافظ دوستان عزیز من

من همتون رو دوست دارم ولی منو دوست نداشته باشین

چون باید از بدی متنفر باشین .

دوست دارم . . . جان

من عاشق تو بودم ولی نمیدونستم عشق چیه...

حالا فهمیدم...

من صدای بره ها رو میشنوم.

واقعا زیباست

آرامش برای من

شما نباید سر بره ی کوچک من رو میبریدید

. . . نه . . .

چرا این کارو با من کردید

مگه من چه بدی به شما کرده بودم

چرا من ؟

چرا من ؟

.

.

.

خداخافظ برای همیشه

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده یه نفری